MAAK KENNIS met

Bibi

Petri

 


Ik ben Bibi en werk sinds maart 2023 bij Afisco.

Na mijn opleiding  heb ik jarenlang bij een klein administratiekantoor gewerkt waar ik het enige personeelslid was. Hier werd de administratie nog elke week, maand of kwartaal op papier aangeleverd.

Bij Afisco ben ik samen met mijn collega’s verantwoordelijk voor de salarisadministratie. Elke maand is het een uitdaging om de salarissen tijdig te verwerken in combinatie met de overige HR werkzaamheden zoals opstellen van arbeidsovereenkomsten, aanbod vaste uren, aangiften loonheffingen.

De bedrijven zijn allemaal heel verschillend, van kinderopvang tot horecazaak, ieder met zijn eigen cao en bijzonderheden. Dit maakt het werk heel afwisselend.


Daarnaast houd ik me ook bezig met de financiële administratie van een aantal bedrijven. Voor mij is het digitaal verwerken met een scan-, en herkensysteem nieuw, maar ik zie veel voordelen voor onze klanten.


De afwisseling maakt mijn werk interessant, de collegiale en gezellige sfeer zorgt voor een leuke werkplek!  

bel me mail me naar het team
Share by: